سوالات متداول

در اینجا به برخی از سوالات پرتکرار شما درباره محصولات و خدمات ما پاسخ داده‌ایم. امیدواریم اطلاعات زیر به شما کمک کند تا تجربه‌ای راحت و بدون دغدغه از خریدتان داشته باشید. اگر سوال خود را در اینجا نیافتید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام و ثبت سفارش در سایت نیاز متال چگونه است؟

برای ورود و ثبت نام بر روی آدمک گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و اطلاعات لازم رو تکمیل کنید.

چگونه مشخصاتم را ویرایش کنم؟

بعد از ورود به جساب کاربری می توانید در قسمت "پیشخوان کاربری" مشخصات و آدرس های خود را ویرایش کنید. 

چرا مبلغ از حسابم کسر شده، اما سفارش ثبت نشده است؟

عموما دلیل این اتفاق اختلال مربوط به درگاه بانکی است. درصورت بروز این مشکل، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی ۷۲ ساعت به حساب بانکی شما بازگردانده می شود.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش، به سبد خریدم کالایی اضافه کنم؟

بله با شماره 09150736063 تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

زمان های ارسال سفارش در چگونه است؟

زمان تحویل سفارش شما بستگی به نوع محصول و بازه زمانی که سفارش گذاشته اید، دارد

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم می توانم آن را برگردانم؟

انصراف بعد از خرید به محصولات سفارش داده شده بستگی دارد. لطفا در صورت انصراف از خرید قبل یا بعد از تحویل سفارش با شماره های موجود در صفحه تماس با ما با در ارتباط باشید.

آیا می توانم سفارشاتم را باهم ادغام کنم؟

در صورت سفارش چند محصول در سفارش های جداگانه در یک روز و یکسان بودن آدرس ها، تمام سفارش ها همزمان و به صورت یک مرسوله ارسال خواهند شد.

درصورت تاخیر در تامین کالا چطور به من اطلاع رسانی می شود؟

در صورت تاخیر در آماده سازی و ارسال سفارش بلافاصله با شما تماس گرفته و هماهنگی لازم صورت گرفته خواهد شد.